درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید تا آخرش رو ببینید بهتون قول می دم ضرر نمی کنید
لينک به ما
GILAS WEBLOG<===>گيلاس وبلاگ

لينک ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید
آخرين مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 177567
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


گیلاس وبلاگ
هرچی بخوای




مکعب روبیک

حتمآ اکثر شما مکعب روبیک را می شناسید و شاید زمان بسیار زیادی را صرف حل معمای این مکعب کرده اید. نرم افزاری را که امروز در سایت راسخون برایتان آماده کرده ایم روش حل معمای روبیک را به شما آموزش می دهد. نرم افزار Rubik's Cube Solver راهنمایی بسیار مناسب جهت حل مسئله مکعب روبیک می باشد. این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله و با جزئیات کامل طریقه چیدن درست مکعب را به شما نشان می دهد که پس از آن به راحتی می توانید تمامی مکعب های روبیک را به آسانی بسازید. در واقع در این برنامه مکعب روبیک به صورت باز نمایش داده می شود که می توانید آنرا به حالت های مختلف تغییر دهید و پس از آن با انتخاب دگمه Solve the Cub برنامه به صورت خودکار مراحلی را که باید سپری کنید تا روبیک حل شود را به شما نشان می دهد. همچنین در کنار برنامه کتاب الکترونیک آموش حل مکعب روبیک را به زبان فارسی و انگلیسی همراه با عکس برایتان قرار داده ایم که می توانید با کمک این کتاب نیز اقدام به حل معمای روبیک کنید.

 مکعب روبیک (Rubik’s Cube) یک پازل مکانیکی که در سال ۱۹۷۴ توسط ارنو روبیک مجسمه ساز و پرفسور معماری در کشور مجارستان اختراع شد.

مکعب روبیک در چهار نوع مختلف وجود دارد: ۲×۲×۲ که به مکعب جیبی معروف است، ۳×۳×۳ رایجترین مکعب روبیک، ۴×۴×۴ که به انتقام روبیک معروف است، و در آخر نوع ۵×۵×۵ یا مکعب حرفه‌ای. نوع ۳×۳×۳ آن که رایجترین آنهاست نه سطح مربع شکل در هر طرف دارد، در مجموع پنجاه و چهار سطح می‌شوند که به اندازه بیست و هفت مکعب کوچک به هم چسبیده فضا را اشغال می‌کند. سطح مکعب روبیک را شش رنگ پوشانده‌است، هر وجه یک رنگ. مخترع آن نام مکعب جادویی را برای آن انتخاب کرد که در سال ۱۹۸۰ با نام مکعب روبیک در جهان پخش شد و می‌توان گفت که پرفروش ترین اسباب بازی جهان است.

لینک دانلود



نوک طلا

با دریافت این برنامه رایگان خنده را بر لبهای خود و عزیزانتان بنشانید،دو شخصیت کارتونی حاضر دراین برنامه با حرکات و لطیفه هایشان اوقات خوشی را برای شما فراهم خواهند کرد. دو شخصیت بسیار زیبا با حرکات بسیار جالب به نوشتن لطیفه ای جالب و دست اول، پیامک عاشقانه بسیار زیبا، پیامک سرکاری و خنده دار لحظات شادی را برای شادی را برای شما به ارمغان می آورد. برنامه برای چهارمین بار منتشر می شود و در جدیدترین نگارش آن تعداد زیادی پیامک خنده دار افزوده شده است.

قابلیتهای کلیدی:
- دارای لطیفه های بسیار جالب
- دارای پیامک عاشقانه بسیار زیبا
- داری پیامک سرکاری و خنده دار
- تعویض شخصیت به نوک طلا یا میمون

لینک دانلود



دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 19:0 :: نويسنده : علی مدیحی

پارمیس 3

خیلی از کاربران دوست دارند در ویندوز خود تغییراتی جهت کاربرد بهتر و روان‌تر ویندوز انجام دهند. شما با استفاده از نرم‌افزار پارمیس می‌توانید ویندوزتان را به سلیقه خود تغییر دهید؛ مشکلات ویندوز را ترمیم یا بهینه‌سازی کنید، فایل‌های اضافی را حذف کنید، اطلاعاتی در مورد ویندوز، درایوها، حافظه و … به دست آورید. به برنامه فرمان دهید تا کارهایی برای شما به صورت خودکار در زمان‌های تعیین‌شده انجام دهد. برنامه‌هایی که در شروع ویندوز اجرا می‌شوند را کنترل کنید. از تاریخ‌شمار خورشیدی برنامه استفاده کنید و ده‌ها کار مفید دیگر…

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار پارمیس Parmis v3.0 :
- محیط کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- سازگاری با ویندوز ۷
- کاملا رایگان و بدون محدودیت
- پشتیبانی همیشگی
- تغییر و کنترل تنظیمات سیستم
- نمایش مشخصات سیستم
- مدریت شروع ویندوز
- کنترل و مدیریت فرآیندها
- قابلیت بهینه‌سازی ویندوز
- قابلیت پاک‌سازی ویندوز
- قابلیت تعمیر ویندوز
- نمایش تاریخ‌شمار خورشیدی
- قابلیت فرمان‌دهی به برنامه
- بخش یادآوری زمان استراحت
- بخش حذف همیشگی فایل‌ها
- و …

دانلود



دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 18:52 :: نويسنده : علی مدیحی

تلویزیون من

تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است.

ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من:

- محیط جذاب و کاملا فارسی

 

- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا

 

 قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن

- کاملا رایگان و بدون محدودیت

لینک دانلود



دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:تلویزیون ایران, :: 17:38 :: نويسنده : علی مدیحی

گنجور رومیزی نرم‌افزاری رایگان و آزاد است که به کمک آن می‌توانید اشعار (بیش از) ۵۹ شاعر پارسی‌گو را مرور کنید. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. پایگاه داده‌های این اشعار مبتنی بر پایگاه داده‌های اشعار سایت گنجور است و امکاناتی جهت مشاهدۀ اشعار متناظر و حاشیه‌های آنها در سایت گنجور نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

این نرم‌افزار تحت ویندوز اجرا می‌شود و برای اجرای آن لازم است سکوی مایکروسافت دات نت ویرایش ۲ بر روی سیستم نصب باشد.

لینک دانلود

گنجور رومیزی



یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 9:29 :: نويسنده : علی مدیحی

بازی کاراگاه علوی

بازی کارآگاه علوی که یک بازی به سبک ماجراجوای است که حاکی از داستان قتل زن انگلیسی تبار است که همسر روسی دارد . شما در این بازی به نقش کارآگاه علوی پای به میدان می گذارید و به دنبال کشف اثار جرم هستید تا در نهایت قاتل را بیابید . البته در این راه به موانعی برمی خورید از جمله حل معما ها و صحبت با دیگران و پیدا کردن اثار و لوازم که قاتل با آن سرو کار داشته .

داستان بازی: سال ۱۳۰۳ تهران پایتخت ایران در آن زمان ایران با حکومت شاهنشاهی اداره می‌شد . البته می‌توان گفت که اتباع خارجی نقش بسزایی در تصمیمات حکومتی داشتند . اتباعی همچون انگلیسی و روسی در بدست آوردن منافع خود با یکدیگر در رقابت بودند و از هیچ حیله و ترفندی برای برتری برابر یکدیگر نمی هراسیدند . در شمال تهران یکی از این خانواده‌ها بود که در یک باغ زندگی می‌کرد . که به باغ خانم روژان معروف بود او یکی از اتباع انگلیسی بود که بسیار ثروتمند بود و نفوذ زیادی در دربار شاهنشاهی ایران داشت . اما خانم روژان نیمه شب آذر ۱۳۰۳ به طرز فجیعی به قتل می‌رسد . قتل در مهمان خانه به طوری صورت گرفته که خدمه ، آقای روژان و دوست او آقای یلدران خبردار نشده اند. به دلیل اهمیت داشتن این موضوع ، از سوی مقامات بالا کارآگاه علوی برای رسیدگی به این پرونده انتخاب می‌شود تا مجرم را پیدا کند.


حداقل سیستم مورد نیاز:

۵۰۰ MHz Intel Pentium III or AMD equivalent CPU
128 MB RAM
DVD drive
2 GB hard disk space
128 MB DirectX compatible video card
DirectX compatible sound card


یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 9:18 :: نويسنده : علی مدیحی

نخستین مرورگر اینترنتی فارسی جهان با عنوان تجاری تیزبال رونمایی شد، طراحی و توسعه مرورگر فارسی تیزبال در راستای تحقق هدف گسترش نرم افزارهای کاربردی در حوزه اینترنت انجام و پس از ۱۴ ماه تلاش منتشرشد. این مرورگر اینترنتی فارسی از هم اکنون در اختیار کاربران قرار دارد و آنان با استفاده از این مرورگر، قادر به مرور صفحات وب با سرعت فوق العاده خواهند بود، علاوه بر سرعت بالا، امنیت در مرور صفحات، پوسته های جذاب گرافیکی، افزونه های متعدد و کاربردی و فارسی بودن آن، این مرورگر را نسبت به سایر مرورگرهای دیگر متمایز کرده است. از قابلیت های این نرم افزار می توان استفاده از منویی فارسی که در بخش تنظیمات تیزبال است را نام برد که با بیش از ۱۰ دسته و ۱۵۰ آیتم طراحی شده که انعطاف پذیری بالایی دارند. این مرورگر اینترنتی فارسی، قابلیتهای ویژه ای مانند: دسته بندی موضوعی بخش تنظیمات در۱۰ عنوان مختلف، قابلیت تبدیل نوار عنوان به چند حالت وظیفه ای، حرکات عملیاتی ویژه موس، جهت مرور آسان تر صفحات وب، قابلیت دلخواه سازی فونت، اندازه و رنگ سربرگها (Tab) ، قابلیت مرورایمن صفحات وب، تنظیمات پیشرفته جهت فیلتر اشیا تبلیغاتی (POP-UP) را دارا می باشد، همچنین ویژگی منحصر به فرد این مرورگر، دکمه مدیریت مرورگر است. این مرورگر نسبت به سایر مرورگرهای زبان فارسی، مزایایی دارد که از آنها می توان به قابلیت نمایش گروهی صفحات در حال اجرا، نوار ابزار کمکی با قابلیت بهره گیری افزونه ها و وجود بیش از ۱۵۰ آیتم مختلف در بخش تنظیمات مرورگر اشاره نمود .همچنین با دریافت پوسته های گرافیکی نرم افزار و نصب آنها دیگر هیچگاه از وبگردی خسته نخواهید شد، چرا که بیش از ۱۱۰ پوسته جذاب در ۱۸ دسته بندی مختلف، پس از انتشار نسخه آزمایشی مرورگر، جهت دریافت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تیم طراحی و توسعه تیزبال، تاکنون تعداد بیش از۱۸۰ افزونه کاربردی برای استفاده در مرورگرطراحی نموده است وکاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال، بطور کاملا رایگان این افزونه ها را دریافت کنند. در آینده نزدیک بسته آزمایشی توسعه و گسترش تیزبال در اختیار کلیه افراد قرارخواهد گرفت.

جستجوگر تیزبال:
همزمان با انتشار مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال، بخش جستجوگر چندگانه تیزبال نیز فعالیت خود را آغاز نمود. کاربران دیگرجهت جستجوی مطالب خود دیگر نیازی به مراجعه به چندین موتور جستجو نخواهند داشت چرا که جستجوگر چندگانه تیزبال این امکان را به طور یکجا برای شما فراهم می آورد. قابل ذکر است که طبقه بندی جستجوگر تیزبال به صورت زیر می باشد: وب گوگل- وب یاهو - تصاویر گوگل - تصاویر یاهو - گروه های گوگل- گروه های یاهو - فهرست گوگل - ویکیپدیا - آب و هوا

دلایل انتخاب تیزبال به عنوان مرورگر پیش فرض چیست؟
خلاصه ای از مهمترین مزایای مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال را به صورت زیر می توان بیان نمود :
- طراحی شده بر اساس زبان فارسی شامل کلیه منوها و تنظیمات
- سرعت هم تراز و حتی بالاتر از سایر مرورگر های رایج غیر فارسی زبان!
- منوی تنظیمات متنوع و پیشرفته دارای بیش از ۱۵۰ آیتم مختلف
- حجم فوق العاده پایین مرورگر همراه با افزونه ها و پوسته های متنوع

افزونه های کاربردی تیزبال:
تیم طراحی و توسعه تیزبال تا کنون تعداد بیش از ۱۸۰ افزونه کاربردی تیزبال را طراحی نموده است که پس از انتشار نسخه آزمایشی مرورگر، این افزونه ها جهت دانلود و نصب بر روی تیزبال در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. شما با دریافت کاملاً رایگان و نصب آسان هر یک از افزونه ها بر روی تیزبال خود ، صفحات وب را با انعطاف پذیری بیشتر مرور خواهید نمود. ویژگی جالب توجه این افزونه ها این می باشد که قابلیت به روز شدن را نیز دارا می باشند.

تنوع و گستردگی افزونه ها:
به طور کلی افزونه های تیزبال در چند دسته کلی قرار دارند:
- رابط نرم افزار های اجرایی
- خبرخوان آر.اس.اس
- رادیو اینترنتی
- لینکدونی
- مترجم صفحات وب
- بازی های فلش
- مدیریت دانلود
- نمایشگر های آماری و رتبه بندی سایت ها
- مدیریت ایمیل
- رابط گرافیکی تیزبال
- حذف تبلیغات ناخواسته اینترنتی
- و …
همچنین در آینده نزدیک بسته آزمایشی توسعه و گسترش تیزبال در اختیار کلیه افراد قرار خواهد گرفت.
قابلیت های کلیدی نرم افزار مرورگر فارسی تیزبال(TizBal):
- بیش از ۱۵۰ آیتم جهت تنظیمات مقدماتی و پیشرفته
- دسته بندی موضوعی بخش تنظیمات در ۱۰ عنوان مختلف
- قابلیت تبدیل نوار عنوان به حالت چند وظیفه ای
- حرکات عملیاتی ویژه موس جهت مرور آسان تر صفحات وب
- تنظیم چندین آدرس به عنوان صفحه خانگی
- انعطاف پذیری فوق العاده بالا در کار با صفحات و سربرگ ها
- قابلیت تنظیم فونت، سایز و رنگ سربرگ ها
- دو حالت نمایشی “کلاسیک” و “روان” ویژه سربرگ (Tab) ها
- تنظیمات پیشرفته جهت استفاده از موتورهای جستجو
- تنظیمات پیشرفته ویژه نمایش صفحات وب
- قابلیت مرور صفحات وب در وضعیت امنیتی
- تنظیمات پیشرفته جهت بلاک نمودن اشیاء تبلیغاتی
- قابلیت کشیدن و رها کردن توسط موس در بخشهای مختلف
- تنظیمات فوق العاده پیشرفته ویژه میانبر صفحات و منوها
- ویژگی منحصر به فرد “دکمه مدیریت مرورگر“
و…

پسورد : www.asandownload.com

لینک دانلود



شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 9:37 :: نويسنده : علی مدیحی